Συμβουλες και στρατηγικη

6 τρόποι να οδηγήσετε την επιχείρηση σας σε βιώσιμη ανάπτυξη.

6 τρόποι να  οδηγήσετε την επιχείρηση σας σε βιώσιμη ανάπτυξη.

Δημιουργήστε μια κουλτούρα μέσα στην εταιρεία σας.

Το να φτιάξετε μια κουλτούρα μέσα στην εταιρεία σας δεν είναι το πιο απλό πράμα. Χρειάζεται χρόνος αλλά και τα κατάλληλα άτομα. Σαν ηγέτης και αρχηγός στην εταιρεία σας, από εσάς εξαρτάται να φτιάξετε μια ομάδα που να δουλεύει για το ίδιο όραμα.
Για να είμαι πιο ξεκάθαρος, η διαφορετικότητα στα άτομα χρειάζεται σε μια ομάδα, αλλά μπορείτε να πετύχετε πολλά περισσότερα εάν όλοι δουλεύουν στην ίδια συχνότητα, και εξηγώ..

Όταν προσλαμβάνετε ένα καινούργιο άτομο προσπαθήστε να κτίσετε μια καλή προσωπική σχέση μαζί του. Θα ήταν πολύ χρήσιμο, όχι μόνο να συζητήσετε μαζί του τις φρέσκιες ιδέες του, αλλά και να του δείξετε ότι αποτελεί πλέον μέρος της ομάδας και η γνώμη του, αλλά και οι δεξιότητες του είναι σημαντικές για τον οργανισμό. Με απλά λόγια του δείχνετε ότι η άποψη του και η διαφορετική του αντίληψη όχι μόνο επιτρέπεται αλλά και αναμένεται από εσάς και την υπόλοιπη ομάδα.

Οι αξίες και το ήθος πρέπει να μπαίνουν πάντα πάνω από το κέρδος.

Καθημερινά στον κόσμο των επιχειρήσεων δημιουργούμε σχέσεις και συνεργασίες με άτομα.
Με κάποιους ανθρώπους υπάρχει καλύτερη συμβατότητα απο κάποιους άλλους, και είναι απόλυτα λογικό. Παρόλο που όλοι μας είμαστε στις επιχειρήσεις για να βγάλουμε κάποια χρήματα στο τέλος της ημέρας, πάντοτε πρέπει να λειτουργούμε έχοντας πάνω από όλα το ήθος και τις αξίες μας σαν άτομα ή οργανισμός. Το ήθος και οι αξίες μας θα πρέπει να λειτουργούν πάνω από το κέρδος μας.
Είτε αφορά υπαλλήλους και άτομα συνεργάτες μας, είτε αφορά πελάτες μας, σε κάθε περίπτωση πρέπει να σκεφτόμαστε και να πράττουμε υπεράνω των χρημάτων.

Είναι σημαντικό να κερδίσουμε τους υπαλλήλους μας μέσα από μια υγιή σχέση και συνεργασία όπου υπάρχει εκτίμηση και σεβασμός. Έτσι κτίζουμε μια ομάδα που είναι διατεθειμένη να σταθεί στο πλευρό μας σε κάθε δυσκολία. Με απλά λόγια κτίζουμε καλές σχέσεις.

Το ίδιο μοτίβο φυσικά θα πρέπει να εφαρμόζεται και με τους πελάτες μας. Πάντα ο απώτερος σκοπός μας πρέπει να είναι να τους εξυπηρετήσουμε, να τους βοηθήσουμε, ασχέτως αν στο τέλος δεν καταλήξουν να αγοράσουν από εμάς. Πάντα πρέπει να έχετε ως αρχή σας την καλή εξυπηρέτηση και να κτίζετε καλές σχέσεις με όλους. Εάν η εταιρεία σας ή ο οργανισμός σας φτιάξει μια εξαιρετική κουλτούρα στην εξυπηρέτηση πελατών για παράδειγμα, τότε σίγουρα μακροπρόθεσμα θα είστε οι κερδισμένοι.

Μην προτρέχεις να μεγαλώσεις την εταιρεία. Σκέψου διπλά πριν κάνεις το επόμενο βήμα.

Παρόλο που όλες οι εταιρείες στον κόσμο έχουν ως στόχο την ανάπτυξη της πελατείας τους, μια καινούργια τακτική μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κτίσουν καλύτερες βάσεις για πιο σωστή ανάπτυξη.
Τι γίνεται συνήθως; Οι επιχειρήσεις προτρέχουν να αναπτύξουν τον κύκλο εργασιών τους, να προσλάβουν προσωπικό για να καλύψουν τις ανάγκες τους και να κάνουν περισσότερα χρήματα.
Αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό. Όλοι θέλουν να μεγαλώσουν γρηγορότερα. Τι γίνεται πολλές φορές όμως; Κάποιες επιχειρήσεις δεν είναι έτοιμες να ανταπεξέλθουν σε αυτή την ραγδαία ανάπτυξη οπότε χάνουν τον έλεγχο, την ποιότητα της δουλειάς τους, την καλή εξυπηρέτηση πελατών κλπ. Αυτή η ανεξέλεγκτη ανάπτυξη δεν έχει επιθυμητά αποτελέσματα.

Μια εναλλακτική προσέγγιση για μια βιώσιμη στρατηγική ανάπτυξης που υιοθετείται από κάποιες επιχειρήσεις τα τελευταία χρόνια είναι οι εξής:  

Πολλές επιχειρήσεις όταν νιώθουν ότι αυξήθηκε αρκετά η δουλειά σταματούν να παίρνουν καινούργιους πελάτες για μερικούς μήνες. Ο λόγος που εφαρμόζεται αυτή η στρατηγική είναι λόγω του ότι επιχειρήσεις καθώς μεγαλώνουν δεν μπορούν να είναι σίγουρες ότι οι εσωτερικοί μηχανισμοί τους και οι διαδικασίες λειτουργούν σε τέτοιο επίπεδο όπου επιτρέπουν την γρήγορη και ταυτόχρονα βιώσιμη ανάπτυξη. Θα πρέπει να εξασφαλίσουν ότι η διαχείριση του όγκου εργασίας είναι σε καλό επίπεδο και η εξυπηρέτηση πελατών είναι πάντα άψογη. Επίσης κατά την πρακτική αυτή οι επιχειρήσεις αναζητούν και εφαρμόζουν εργαλεία που διευκολύνουν και αυτοματοποιούν  διαδικασίες όπως η τιμολόγηση, η έκδοση προσφορών, η εξυπηρέτηση, η πρακτική εκτέλεση των εργασιών τους.

Κλείνοντας επαναλαμβάνουμε ότι είναι λογική και συνηθισμένη πρακτική των εταιρειών να επιδιώκουν την γρήγορη ανάπτυξη. Τονίζουμε όμως ότι είναι σημαντικό η ανάπτυξη να είναι βιώσιμη και να κτίζετε σε γερές βάσεις από την αρχή. Δεν είναι καλό στην προσπάθεια σας να κάνετε μεγαλύτερο τζίρο να χάνετε τον έλεγχο και να «χαλάτε» την ποιότητα των υπηρεσιών σας, προκαλώντας πισωγυρίσματα στην ανάπτυξη σας.

Μην προσλαμβάνετε απλά υπαλλήλους, προσλαμβάνετε άνθρωπους.

Η ομαλή και ισορροπημένη καθημερινότητα είναι ανασταλτικός παράγοντας στην ευτυχία των ανθρώπων. Αυτό πολλές φορές καθορίζεται από την ισορροπία δουλειάς και προσωπικής ζωής.
Αν έχετε μια ομάδα υπαλλήλων την οποία δεν θέλετε να χάσετε, θα πρέπει να μεριμνήσετε να είναι ευτυχισμένοι και να περνούν καλά. Αυτό μόνο καλά αποτελέσματα μπορεί να έχει για την επιχείρηση σας.

Το ευέλικτο ωράριο, η άδειες (ξεκούρασης, μητρότητας, πατρότητας κλπ.), οι ευκολίες σε γονείς  (κυρίως μητέρες), η άδεια διαβάσματος, τα σεμινάρια και πολλά άλλα πλεονεκτήματα και παραχωρήσεις στους υπαλλήλους σας, δημιουργούν πολύ καλές συνθήκες για αυτούς να εκτιμήσουν και να προσπαθήσουν να προσφέρουν περισσότερα. 

Οι άνθρωποι που θέλουν να έχουν μια καλή δουλειά με απολαβές  (δηλαδή να τους ενδιαφέρει και η καριέρα τους) αλλά και αρκετό χρόνο με την οικογένεια τους , θα κάνουν τα πάντα να  για να είναι στο πλευρό σας. Στο τέλος της ημέρας είμαστε όλοι άνθρωποι και όλοι θέλουμε να απολαμβάνουμε όλη την ημέρα και να είμαστε παραγωγικοί χωρίς να στερούμαστε άλλες στιγμές.

Κρατάμε το εξής: Να συμπεριφέρεστε τους υπαλλήλους σας, σαν ανθρώπους-φίλους αντί απλά σαν εργατικό. Όταν παίρνετε αποφάσεις να μην σκέφτεστε μόνο το καλό της εταιρείας, αλλά και των ατόμων που την συγκροτούν.

Επενδύστε στο μέλλον της εταιρείας σας, με το να επενδύσετε στους ανθρώπους της.

Επενδύοντας χρήματα για σεμινάρια και εκπαιδεύσεις, αλλά και σε ταξίδια-δώρα αναψυχής-bonus κλπ, δημιουργείτε καλό κλίμα και φτιάχνετε μοναδικούς δεσμούς μεταξύ εταιρείας-υπαλλήλων. 
Παράλληλα το προσωπικό αναβαθμίζεται μέσα από εκπαίδευση και εμπειρίες.

Μια κλασσική γνωστή ιστορία έχει ως εξής: 

Ο οικονομικός διευθυντής είπε στον εκτελεστικό: «Τι θα γίνει αν επενδύσουμε χρήματα να εκπαιδεύσουμε το προσωπικό μας και μετά φύγουν;» Και ο εκτελεστικός διευθυντής απάντησε « Τι θα γίνει αν δεν τους εκπαιδεύσουμε και μείνουν;»

Η αποφάσεις του εκτελεστικού δεν είναι σε γραμμένες σε βιβλίο. Οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται με βάση δεδομένα. 

Δεν είναι η ίδια η συνταγή για την επιτυχία μιας επιχείρησης. Πολλές φορές υπάρχουν δοκιμές, πισωγυρίσματα και αποτυχίες μέχρι να βρείτε την χρυσή τομή για το πώς να επιχειρείτε.
Κάτι που μπορεί να σας βοηθήσει στα πρώτα σας βήματα, είναι να αφιερώσετε χρόνο να μελετήσετε τις ανάγκες των πελατών σας, της αγοράς και πως μπορείτε να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό. Εάν έχετε τον χρόνο, αυτό μπορείτε να το κάνετε πριν από την έναρξη των εργασιών σας, ή στα πρώτα σας βήματα. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με πιθανούς πελάτες και να αφουγκραστείτε τις ανάγκες τους, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους. Έτσι θα έχετε μια καλύτερη εικόνα για το πώς μπορείτε να δράσετε επιχειρηματικά.

Μπορείτε να ρωτήσετε επίσης υπαλλήλους και συνεργάτες για την άποψη τους σε διάφορα θέματα.
Βασικά το σημαντικότερο είναι να είστε όσο πιο καλά προετοιμασμένοι όταν θα ξεκινήσετε. Φυσικά αυτή η έρευνα μπορεί να γίνει και αφού ξεκινήσετε αλλά ο περιορισμένος χρόνος θα είναι δεδομένος.
Εάν σας παίρνει, κάντε το πιο πριν να ξεκινήσει το ταξίδι σας.


Μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσης.

Συχνές Ερωτήσεις για την Κυπριακή Εταιρία.
Όλες οι απαντήσεις εδώ.

Επισκεφτειτε την κεντρικη ιστοσελιδα της KTC Business Consultants

Εισοδος

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Η ομάδα της ΚΤC Business Consultants Ltd σας παρέχει δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη.

Συμπληρώστε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο ή καλέστε μας στο +30 21 0873 7777 για Ελλάδα και +357 22 777020 για Κύπρο.


Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου της σελίδας μας
Επικοινωνία
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα
συμφωνείτε με την
Πολιτική Απορρήτου
της σελίδας μας

Επικοινωνήστε τηλεφωνικώς
+30 21 0873 7777 για Ελλάδα
+357 22 777020 για Κύπρο
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More. That's Fine