Συμβουλες και στρατηγικη

Τα βασικότερα συστατικά για να πετύχετε την καινοτομία.

Τα βασικότερα συστατικά για να πετύχετε την καινοτομία.

Η καινοτομία είναι σαν ένας μύθος. Όλοι θέλουν να την πετύχουν, πάρα πολύ λίγοι την επιτυγχάνουν. Για τους περισσότερους παραμένει ένα άπιαστο όνειρο, ένας ανεκπλήρωτος στόχος.
Η καινοτομία δεν είναι το μοναδικό συστατικό για επιτυχία αλλά συνήθως οι επιχειρήσεις που γίνονται κολοσσοί ή μεγαλώνουν ταχύτατα έχουν συνήθως καινοτομήσει κάπου. 
Πολλοί επιχειρηματίες λοιπόν ψάχνουν να βρούνε, τι κάνει άλλες επιχειρήσεις να καινοτομούν και να απογειώνονται.

Τι θα λέγαμε λοιπόν σε κάποιον που ψάχνει απαντήσεις για το ποιες συγκυρίες πετυχαίνουν την καινοτομία σε μια επιχείρηση;
Θα λέγαμε ότι δεν χρειάζεται πυρηνική φυσική για να επιτευχθεί η καινοτομία.
Συνήθως είναι ο τρόπος προσέγγισης κάποιου προβλήματος με την περιέργεια και το ανοικτό μυαλό ενός μικρού παιδιού. Η καθημερινότητα όμως και το πιεσμένο πρόγραμμα κάθε μέρα στην δουλειά συνήθως περιορίζουν αυτή την δημιουργικότητα.

Θα πρέπει να φυτέψουμε σπόρια και να τα προσέχουμε μέχρι να μεγαλώσουν όχι να γίνουν κήπος αλλά ένα ολόκληρο οικοσύστημα. Η καινοτομία είναι τρόπος σκέψης και όχι μια τεχνολογία, ένα προϊόν ή μια λύση. Και αυτό χρειάζεται χρόνο, μακροχρόνια αφοσίωση και επένδυση.

Ποιοί είναι λοιπόν οι κινητήριοι μοχλοί που ωθούν ανθρώπους και οργανισμούς να καινοτομήσουν αφού δεν υπάρχει μυστική συνταγή για μια καινοτόμα ιδέα;


Κτύπα την περηφάνια τους.

Οι καινοτομία ξεκινά από το προσωπικό, τους ανθρώπους.
Το «εγώ» τους, η περηφάνια τους για την δουλειά τους είναι μια τεράστια δύναμη για κάποιο οργανισμό και η κινητήρια δύναμη του.
Έρευνες έδειξαν ότι η ενέργεια που αντλείται από τα συναισθήματα των υπαλλήλων τους οδηγεί σε ψηλότερη απόδοση. Δεν είναι ούτε τα πολλά λεφτά ούτε τα πολλά οφέλη. Η συναισθηματική ενέργεια παραμένει ζωντανή και είναι ο κινητήριος μοχλός για ψηλές αποδόσεις όταν ο υπάλληλος νιώθει περήφανος για αυτό που κάνει ή που είναι μέρος αυτής της ομάδας.

Μια αποτυχία είναι μέσα στο παιχνίδι των επιχειρήσεων και στο κυνήγι της καινοτομίας.

Ιδέες που συλλάβατε πιο παλιά και λύσεις που δεν φαίνεται να οδηγούν πουθενά μπορεί να μπλοκάρουν την ευκαιρία για καινοτομία και αλλαγή.
Για να επιτύχετε καινοτομία θα πρέπει να είστε έτοιμοι να πάρετε ρίσκα, να αφήσετε ιδέες και να κάνετε βήματα πίσω. Η αβεβαιότητα είναι κάτι που πρέπει να συνηθίσετε και να αναμένετε ότι λάθη θα γίνουν από όλους και είναι αποδεκτά εφόσον δεν επαναλαμβάνονται.

Η κουλτούρα στην εταιρεία σας πρέπει να επιτρέπει την καινοτομία.

Η κουλτούρα της εταιρείας δεν είναι η πίτσες κάθε Παρασκευή ή οι ομαδικές εξόδοι για ποτάκι, αλλά η καλύτερη συμμετοχή και ελευθερία των υπαλλήλων στην εταιρεία.
Αφορά την ενθάρρυνση τους για να πάρουν αποφάσεις, την ελευθερία να δοκιμάσουν, να καινοτομήσουν, και διατηρούν μια ισορροπία στην επαγγελματική και οικογενειακή τους ζωή.

Ο πελάτης να είναι το επίκεντρο για την επίτευξη της καινοτομίας.

Ο πελάτης είναι ο κινητήριος μοχλός της επιχείρησης σας φυσικά. Οι ειδικοί συνιστούν ότι οι επιχειρήσεις πρέπει να σταματήσουν να κυνηγούν τους πελάτες αλλά να αναρωτηθούν τι αξία μπορούν να τους προσφέρουν μακροπρόθεσμα.
Δεν είναι αρκετό να κερδίσεις ένα πελάτη μια φορά. Είναι σημαντικό να τον έχεις κοντά σου μακροπρόθεσμα και να νιώθει ότι κερδίζει συνεχώς από εσένα. Οι σχέση με τον πελάτη σας καλό θα είναι να κρατήσει μερικά χρόνια προσφέροντας του μικρές και μεγάλες αξίες για να παραμείνει πιστός στην σχέση σας.

Ευελιξία για εξέλιξη.

Η καινοτομία δεν συμβαίνει απαραίτητα μόνο στις κλασσικές ώρες γραφείου. Η ελευθερία ωραρίου για παράδειγμα μπορεί να ευνοεί κάποιους από τους πιο ταλαντούχους υπαλλήλους σας. Μπορεί αυτοί να δουλεύουν άλλες ώρες και να είναι εκτός γραφείου αλλά να είναι αρκετά παραγωγικοί. Κάποιες φορές να σκέφτεστε τι μπορείτε να κάνετε για να πάρετε το καλύτερο αποτέλεσμα από το προσωπικό σας. Να θυμάστε ότι μερικά σπουδαία μυαλά πρέπει να παίζουν με τους δικούς τους όρους.


Το άρθρο είναι βασισμένο στο αντίστιχο της Vicki Huff για το strategy-business.com.

Συχνές Ερωτήσεις για την Κυπριακή Εταιρία.
Όλες οι απαντήσεις εδώ.

Επισκεφτειτε την κεντρικη ιστοσελιδα της KTC Business Consultants

Εισοδος

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Η ομάδα της ΚΤC Business Consultants Ltd σας παρέχει δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη.

Συμπληρώστε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο ή καλέστε μας στο +30 21 0873 7777 για Ελλάδα και +357 22 777020 για Κύπρο.


Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου της σελίδας μας
Επικοινωνία
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα
συμφωνείτε με την
Πολιτική Απορρήτου
της σελίδας μας

Επικοινωνήστε τηλεφωνικώς
+30 21 0873 7777 για Ελλάδα
+357 22 777020 για Κύπρο
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More. That's Fine