Συμβουλες και στρατηγικη

Μάρκετινγκ.Κάνε το μόνος σου σε λιγότερο χρόνο με μερικά απλά βήματα.

Μάρκετινγκ.Κάνε το μόνος σου σε λιγότερο χρόνο με μερικά απλά βήματα.

Ένα άρθρο που θα σας βοηθήσει να αναπτύξετε την επιχείρηση σας μόνοι σας με απλά βήματα μάρκετινγκ.

Όταν διατηρείς μια επιχείρηση αν δεν αφιερώσεις αρκετό χρόνο για την προώθηση της, δεν πρόκειται να μεγαλώσει εύκολα, ούτε γρήγορα. Από την άλλη, αν ασχολείσαι πάρα πολύ με την προώθηση πιθανόν να μην αφιερώνεις αρκετό χρόνο στον να βελτιώνεις τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου, την επιχείρηση σου γενικά.

Πώς μπορείς να βγεις λοιπόν από αυτή την παγίδα; 
Με το να εφαρμόσεις αποτελεσματικό μάρκετινγκ σε λιγότερο χρόνο. 
Πιο κάτω μερικοί τρόποι να το πετύχεις.

Βρες την στρατηγική σου.

Όταν κάποιος ξεκινά την προώθηση της επιχείρησης  του, θεωρεί ότι είναι καλό να αρθρογραφεί και να μοιράζεται τις σκέψεις του και υλικό που του αρέσει στα κοινωνικά δίκτυα. Αυτό δεν είναι πάντα πρακτικό. Πρέπει να βεβαιωθεί ότι το υλικό που διανέμει ενδιαφέρει το κοινό που θέλει να προσελκύσει. Το υλικό που κοινοποιεί δηλαδή, να φέρνει υποψήφιους πελάτες. Όταν η στρατηγική σας δεν έχει ένα πλάνο, ένα απώτερο σκοπό και ένα σταθερό ρυθμό, τότε δεν θα αποφέρει αποτελέσματα.
Κάντε λοιπόν την έρευνα σας και βρείτε τα ενδιαφέροντα των πελατών που θέλετε να προσελκύσετε.
Μάθετε τι ψάχνουν, που σπαταλούν των χρόνο τους διαδικτυακά και πια είναι τα ενδιαφέροντα τους. Τι ψάχνουν να μάθουν και ποιες είναι οι ανάγκες τους; 
Τότε θα μπορείτε να τους μεταφέρετε υλικό που θα βρούνε ενδιαφέρον και θα κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους. Όταν έχουμε πλάνο τότε οι προσπάθειες μας είναι συντονισμένες και σταθερές στον σκοπό μας.  Έτσι κερδίζουμε χρόνο και είμαστε αποδοτικοί.

Γράψτε όπως εκφράζεστε στην πραγματικότητα.

Η αρθρογραφία -  Blogging είναι ένας από τους πιο αποδοτικού τρόπους να προωθήσετε την επιχείρηση σας. Δείχνει ότι είστε ειδικός στον τομέα σας και ότι μπορούν να κερδίσουν από εσας.
Δεν χρειάζεται όμως να σπαταλάτε 2 ώρες την ημέρα να γράψετε ένα άρθρο. Κατ’ ακρίβεια, εάν είστε ειδικός στον  τομέα σας πρέπει να είστε σε θέση να γράφετε γρήγορα και να μεταφέρετε την πληροφορία άμεσα και απλά. Ο λόγος που σας παίρνει χρόνο είναι επειδή γράφετε διαφορετικά απ’ ότι σκέφτεστε. Μην προσπαθείτε να εντυπωσιάσετε με ωραίες λέξεις και προσπαθείτε να είστε περισσότερο αυθεντικοί στην έκφραση σας – όπως θα κάνατε σε μια συνομιλία. Αυτό θα δώσει επιπλέον και μια πιο ανθρώπινη νότα στην επαφή σας με τον κόσμο.

Εκμεταλλευτείτε τα εργαλεία αυτοματισμών που υπάρχουν. 

Υπάρχουν αρκετά εργαλεία στο διαδίκτυο για να σας βοηθήσουν να γίνετε πιο γρήγοροι και παραγωγικοί. Υπάρχουν εργαλεία που μπορείτε να κοινοποιήσετε και να προγραμματίσετε κάτι σε πολλαπλές πλατφόρμες (Buffer, Hootsuite) ,άλλα για να στείλετε μαζικά emails (Mailchimp), να μαζέψετε αιτήματα για προσφορά. Υπάρχουν πλατφόρμες όπως το Zendesk για επικοινωνία και διαχείριση πελατών από πολλαπλά κανάλια. Επίσης η πλατφόρμα του Hubspot που είναι καθαρά μια CRM, Sales και Marketing.

Επικοινωνήστε στα σωστά κανάλια.

Είναι καλό να εφαρμόζετε την στρατηγική σας σε πολλαπλά κανάλια αλλά δεν είναι πάντα αποδοτικό και αυτό εξαρτάται από το προϊόν και τους πελάτες σας. Για να μην χάνετε χρόνο και ενέργεια λοιπόν, καλύτερα να συγκεντρώσετε τις προσπάθειες σας εκεί που πρέπει. Αν για παράδειγμα απευθύνεστε σε νέους 18-25 το Instagram ίσως να είναι ένα καλό κανάλι και ίσως όχι και τόσο αποδοτικό το LinkedIn.
Σε άλλη περίπτωση αν πουλάτε επαγγελματικές υπηρεσίες το LinkedIn ιδανική πλατφόρμα παρά το Instagram. Facebook και Twitter έχουν ένα γενικό κοινό γι’ αυτό εκεί χρειάζεται άλλη στρατηγική για να προσελκύστε τους πελάτες σας.

Συνεργασίες και προώθηση από τρίτους.

Πάντα μια επιπλέον προώθηση από τρίτους είναι μια σημαντική βοήθεια στις προσπάθειες σας για προώθηση της δουλειάς σας. 
Ο ένας τρόπος είναι από στόμα σε στόμα. Να μιλούν δηλαδή οι ευχαριστημένοι πελάτες για σας. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με την θέληση τους, είτε με το να τους ζητήσετε να αφήσουν ένα μικρό ευχαριστήριο σημείωμα ή βαθμολογία, διαδικτυακά ή οπουδήποτε αλλού. Κάποιες φορές ίσως να χρειάζονται και κάποιο κίνητρο για να το κάνουν.
Ο άλλος τρόπος είναι να αναπτύξετε συνεργασίες με άλλες επιχειρήσεις όπου έμμεσα ή άμεσα θα προωθείτε η μια την επιχείρηση της άλλης. Αναφορές στα κοινωνικά δίκτυα και διαγωνισμοί βοηθούν περισσότεροι απ’ ότι νομίζετε.

30 λεπτά την ημέρα μπορούν να κάνουν την διαφορά.

Μπορείτε να υιοθετήστε τις πιο πάνω μεθόδους αλλά επιπρόσθετα η μέθοδος που προτείνει το HubSpot μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε ακόμα περισσότερα αφιερώνοντας μόνο 30 λεπτά την ημέρα. Η μέθοδος προτείνει 10 λεπτά χρόνο για γράψιμο άρθρου. Μπορεί να μη το τελειώσετε αλλά σίγουρα μέχρι το τέλος της βδομάδας θα έχετε το έχετε έτοιμο.
Μετά αφιερώστε 5 λεπτά για επικοινωνία στα κοινωνικά δίκτυα. Απαντήστε σε μηνύματα και δημοσιεύστε καινούργιο υλικό στα κοινωνικά δίκτυα.
Μπορείτε επίσης να κάνετε μια έρευνα 5 λεπτών την ημέρα για καινούργιο υλικό, εγγραφή σε Newsletters και για να κάνετε νέες επαφές και διαδικτυακούς συνεργάτες.
Τέλος τα υπόλοιπα 10 λεπτά μπορείτε να τα αφιερώσετε για να κάνετε επαφές με άλλους επαγγελματίες να στείλετε μηνύματα και να κτίσετε σχέσεις στον κλάδο σας. Μπορείτε επίσης να κοινοποιήσετε την δουλειά τους, τις αναρτήσεις τους και να εμπλακείτε σε συνομιλίες στον κλάδο σας. Έτσι κτίζετε σχέσεις για το μέλλον και παράλληλα κάνετε πιο έντονη την παρουσία σας.

Ξεκινήστε τώρα λοιπό τις προσπάθειες σας για προώθηση της δουλειά σας. Μια επιχείρηση, χωρίς μάρκετινγκ δεν έχει πολλά περιθώρια επέκτασης. Σε ένα κόσμο που κινείται  πλέον ψηφιακά έχετε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία να επεκταθείτε σε όλο τον κόσμο και μάλιστα με πολύ χαμηλό κόστος. Ακόμα και η πιο μικρή προσπάθεια μπορεί να φέρει αποτελέσματα.

Το άρθρο είναι βασισμένο στις ιδέες του John Rampton από σχετικό δημοσίευμα για το entrepreneur.com


Συχνές Ερωτήσεις για την Κυπριακή Εταιρία.
Όλες οι απαντήσεις εδώ.

Επισκεφτειτε την κεντρικη ιστοσελιδα της KTC Business Consultants

Εισοδος

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Η ομάδα της ΚΤC Business Consultants Ltd σας παρέχει δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη.

Συμπληρώστε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο ή καλέστε μας στο +30 21 0873 7777 για Ελλάδα και +357 22 777020 για Κύπρο.


Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου της σελίδας μας
Επικοινωνία
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα
συμφωνείτε με την
Πολιτική Απορρήτου
της σελίδας μας

Επικοινωνήστε τηλεφωνικώς
+30 21 0873 7777 για Ελλάδα
+357 22 777020 για Κύπρο
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More. That's Fine