Συμβουλες και στρατηγικη

Τι θα κοιτάξουν οι επενδυτές πριν να επενδύσουν στην εταιρεία ή στο startup σας;

Τι θα κοιτάξουν οι επενδυτές πριν να επενδύσουν στην εταιρεία ή στο startup σας;

Πολλές υφιστάμενες κερδοφόρες εταιρείες αλλά κυρίως νεοσύστατες (startups) δίνουν κυριολεκτικά μάχη για να κερδίσουν την προσοχή των επενδυτών με σκοπό να βάλουν τα χρήματα τους και να στηρίξουν το όνειρο των ιδρυτών. Οι επενδυτές που στην πλειονότητα τους έχουν έμπειρο μάτι αλλά και ειδικούς που τους συμβουλεύουν, βλέπουν πέρα από τα οικονομικά και διάφορα άλλα πράγματα που χαρακτηρίζουν  μια εταιρεία για να μπορούν να μειώσουν το ρίσκο τους. Ποια είναι λοιπόν αυτά που βλέπουν οι επενδυτές πριν καταλήξουν να στηρίξουν οικονομικά και να «ποντάρουν» σε ένα καινούργιο πρότζεκτ;

Η ομάδα, οι δυναμική της και το ιστορικό.

Τα μέλη της ομάδας θα πρέπει να συμπληρώνουν ο ένας τον άλλο σε τεχνικές ικανότητες αλλά και στο ψυχολογικό κομμάτι. Η επιμονή τους, η δυναμική τους και η ψυχραιμία τους σε δύσκολες καταστάσεις είναι αυτό που θα σώσει την εταιρεία στα πρώτα στάδια που αναμένονται οι πρώτες αναποδιές.
Η ομάδα , ακόμα και αν αποτελείται από δύο-τρία άτομα πρέπει να είναι «δεμένη» και να στηρίζει ό ένας τον άλλο.

Καλή επικοινωνία προς τα έξω.

Ακόμα και αν η ομάδα που αποτελεί την εταιρεία δεν έχει ιδέα από πωλήσεις, επιχειρηματική ανάπτυξη, επικοινωνιακές ικανότητες κλπ, κάποιος πρέπει να επικοινωνεί προς τα έξω το όραμα, τους στόχους, να παρευρίσκεται σε εκδηλώσεις για προώθηση της εταιρείας. Καλό είναι να υπάρχει ένα άτομο που να έχει πάθος να μεταδώσει τις ιδέες και τους σκοπούς της εταιρείας, και φυσικά να γνωρίζει καλά το αντικείμενο. Διαφορετικά θα πρέπει να προσληφθεί κάποιος εξωτερικός για αυτό τον σκοπό πράγμα που εμπεριέχει αρκετό ρίσκο για κάθε νεοσύστατη εταιρεία.

Καλή διαφοροποίηση στο παζάρι.

Ένα καλό προϊόν ή καινούργια υπηρεσία μπορεί να διεισδύσει σε μια δύσκολη και καθιερωμένη αγορά εφόσον έχει κάτι διαφορετικό να πει, κάτι διαφορετικό να προσφέρει. Η Revolut και η Monzo είναι δύο καλά παραδείγματα που δραστηριοποιήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου ο σκληρός ανταγωνισμός δεν αποπήρε τους επενδυτές. Είναι αυτή η διαφοροποίηση, η πρόταση αξίας που θα κερδίσει τα μάτια των επενδυτών αλλά θα αγκαλιαστεί και από το κοινό.

Διαφήμιση και στρατηγική πωλήσεων.

Η διαφήμιση και η καλή στρατηγική είναι το κλειδί για ένα επιτυχημένο ξεκίνημα και γι’ αυτό και ο κάθε επενδυτής θέλει να δει ότι η ομάδα έχει μελετήσει και γνωρίζει καλά τις τάσεις και τις ανάγκες της αγοράς. Ένας σοβαρός επενδυτής δεν μπορεί να βασιστεί σε υποθετικά σενάρια μάρκετινγκ επειδή έχουν δουλέψει με άλλα παρόμοια προϊόντα. Φυσικά, σε κάποιες περιπτώσεις η ομάδα των ιδρυτών της εταιρείας μπορεί να μην έχει τον ειδικό στο μάρκετινγκ και αυτό μπορεί να είναι κατανοητό. Όμως το να μην έχουν ιδέα πως μπορούν να προσεγγίσουν τους υποψήφιους καταναλωτές είναι κάτι που θα 
δει αρνητικά ο επενδυτής.

Περιορισμοί στην ανάπτυξη.

Μερικές πολύ καλές ιδέες, μπορεί να περιορίζονται από άλλες υφιστάμενες πατέντες και δικαιώματα. Μπορεί να πρέπει καμιά φορά να αλλάξουν δικαιοδοσία και να έχουν θέμα με την διαχείριση προσωπικών δεδομένων. Ακόμα και αν μια επιχείρηση έχει το τέλειο μοντέλο και μια ομάδα που μπορεί να την αναπτύξει γρήγορα, θα δυσκολευτεί να  βρει επενδυτή εάν έχει πρακτικές και νομικές δυσκολίες όπως τις πιο πάνω.

Φιλόδοξη ομάδα.

Οι επενδυτές ψάχνουν για φιλόδοξους επιχειρηματίες που πιστεύουν σε αυτό που κάνουν και θα παλέψουν μέχρι να πετύχουν και να οδηγήσουν την εταιρεία σε μακροπρόθεσμη επιτυχία. Οι επενδυτές δεν θέλουν να ακούσουν ότι οι ιδρυτές έχουν σκοπό να πουλήσουν την εταιρεία μόλις πάρει αξία, η μόλις αποκτήσουν σημαντικά εισοδήματα να κάτσουν στο σπίτι και να απολαμβάνουν την ζωή τους. Ο κάθε επενδυτής θέλει να ξέρει ότι οι πιο σημαντικοί πυλώνες του startup θα θυσιαστούν και θα παλέψουν για επέκταση για πολλά χρόνια. Αν θα εμπιστευτεί σε κάποιους τα χρήματα του θέλει να ξέρει ότι αυτά τα άτομα θα δεσμευτούν μέχρι να είναι όλοι κερδισμένοι, σωστά;




annie-spratt-604122-unsplash.jpg




Συχνές Ερωτήσεις για την Κυπριακή Εταιρία.
Όλες οι απαντήσεις εδώ.

Επισκεφτειτε την κεντρικη ιστοσελιδα της KTC Business Consultants

Εισοδος

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος

Η ομάδα της ΚΤC Business Consultants Ltd σας παρέχει δωρεάν συμβουλευτική υποστήριξη.

Συμπληρώστε την αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο ή καλέστε μας στο +30 21 0873 7777 για Ελλάδα και +357 22 777020 για Κύπρο.


Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα συμφωνείτε με την Πολιτική Απορρήτου της σελίδας μας
Επικοινωνία
Εκδήλωση Ενδιαφέροντος
Αποστέλλοντας αυτό το μήνυμα
συμφωνείτε με την
Πολιτική Απορρήτου
της σελίδας μας

Επικοινωνήστε τηλεφωνικώς
+30 21 0873 7777 για Ελλάδα
+357 22 777020 για Κύπρο
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More. That's Fine