Συμβουλες και στρατηγικη

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ηγέτη. Τι αρετές πρέπει να έχεις και ποια συμπεριφορά για να σε σέβονται και να σε εκτιμούν.

Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ηγέτη. Τι αρετές πρέπει να έχεις και ποια συμπεριφορά για να σε σέβονται και να σε εκτιμούν.

Είναι σημαντικό εάν έχεις μια ηγετική θέση σε μια εταιρεία να υπάρχει σεβασμός προς το πρόσωπο σου από τους υφιστάμενους σου αλλά και από τον κόσμο που συναναστρέφεσαι. Ο σεβασμός όμως όπως ξέρουμε δεν χαρίζεται αλλά κερδίζεται.
Μπορεί ο κοντινοί σου συνεργάτες να σέβονται τον τρόπο που εργάζεσαι και λειτουργείς σαν επαγγελματίας, τον τρόπο που κλείνεις τις συμφωνίες αλλά υπάρχουν άλλα χαρακτηριστικά που καθορίζουν ένα πραγματικό ηγέτη στο σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον.

Αν έχεις ήδη τον σεβασμό τους τότε σίγουρα έχεις ήδη κερδίσει το παιχνίδι.
Πιο κάτω μερικοί τρόποι με τους οποίους κερδίζεται ο σεβασμός στο εργασιακό περιβάλλον αλλά και την καθημερινή ζωή.

Σύμφωνα λοιπόν με το Entrepreneur.com και την Jacqueline Whitmore, οι πιο κάτω συμπεριφορές μπορούν δημιουργήσουν σεβασμό γύρο απο το πρόσωπο σας.

Ευγένεια.

Πρέπει πάντα να είμαστε ευγενικοί καθόλη την διάρκεια της ημέρας, από το σπίτι και την οικογένεια, τους συνεργάτες μας, και τους πωλητές στο ταμείο του γειτονικού φούρνου.
Ακούγετε εύκολο αλλά σκεφτείτε πόσο εύκολα μπορούμε να παρασυρθούμε σε κάποια φάση της ημέρας λόγο έντασης και στρές που προήλθε από κάπου αλλού.
Όπως λοιπόν εμείς απαιτούμε σεβασμό προς το πρόσωπο μας εξού και όλοι οι άλλοι. Οφείλουμε λοιπόν πρώτα εμείς να σεβόμαστε τους γύρω μας και να βοηθούμε όταν μπορούμε με απλές κινήσεις.
Όπως για παράδειγμα να ανοίγουμε την πόρτα ή να παραχωρούμε την σειρά μας σε κάποιον που το έχει ανάγκη. Πάντα να χαμογελάμε και φυσικά να λέμε ευχαριστώ όπου είναι δυνατόν.

Σεβασμός.

Πρέπει να αποφεύγουμε συμπεριφορές όπως να δυσανασχετούμε όταν μας μιλά άλλος, να κοιτάμε το κινητό μας, ή να μην αφήνουμε τον άλλο να μιλήσει. Αυτές οι πράξεις όχι μόνο δεν δείχνουν σεβασμό αλλά σίγουρα θα προκαλέσουν θέματα για μια υγιή συνεργασία στο μέλλον.
Επενδύστε στο να δημιουργήσετε μια καλή σχέση επικοινωνίας με τους συνεργάτες σας. Πρέπει όλους να ακούγετε η άποψη τους ακόμα και αν δεν συμφωνείτε μαζί τους. Οφείλετε να τους ακούσετε προσεκτικά τι έχουν να πουν, όπως θα θέλατε να σας ακούσουν και εσάς.

Καλός ακροατής.

Σε συνέχεια με το πιο πάνω να τονίσουμε ότι το να είσαι ενεργητικός ακροατής είναι πολύ σημαντικό.
Ακούστε τον συνομιλητή σας με προσοχή για να αντιληφθείτε τι θέλει να σας πει.
Ένα από τα πιο συνηθισμένα προβλήματα της σωστής επικοινωνία σήμερα είναι ότι ο ακροατής αντί να συγκεντρωθεί στα λεγόμενα του απέναντι του, σκέφτεται τι θα απαντήσει και πως θα πει τα δικά του.
Αντί λοιπόν να πείτε τα δικά σας, ρωτήστε περισσότερα και αφουγκραστείτε το πρόβλημα και τις ανησυχίες του συνομιλητή σας. Όταν είστε καλός ακροατής, οι άλλοι νιώθουν πιο σημαντικοί και ότι η άποψη τους μετρά.

Χρήσιμος και βοηθητικός.

Οι άνθρωποι που έχουν τον σεβασμό του κόσμου είναι συνήθως αυτοί που σε κάθε ευκαιρία προσπαθούν να βοηθούν τους συνανθρώπους τους. Προσπαθείτε να βοηθάτε τον κόσμο και τους συνεργάτες σας, ακόμα και με μικρές κινήσεις χωρίς να πρέπει να σας το ζητήσουν. Πάρτε πρωτοβουλία και βάλτε στόχο να βοηθάτε όποτε μπορείτε τον κόσμο γύρο σας.
Να ξέρετε θα το εκτιμήσουν και αυτό θα σας το επιστρέψου κάποτε.

Μην δικαιολογήστε.

Η πράξεις μας είναι βασισμένες στις δικές μας επιλογές. Καμιά φορά μπορεί να βρούμε δυσάρεστες καταστάσεις, αλλά δεν υπάρχει λόγος για δικαιολογίες και μοιρολόγια. Αναλάβετε τις ευθύνες των πράξεων σας. Αν αργήσατε να τελειώσετε κάτι ή κάνατε κάποιο λάθος, μάλλον είναι γιατί δεν οργανώσατε σωστά τον χρόνο σας ή δεν είσαστε αρκετά συγκεντρωμένοι. Μπορεί να φέρει και ευθύνη η ομάδα σας αλλά και πάλι πρέπει να πάρετε την ευθύνη εσείς, ως αρχηγός.
Το να παραπονιέστε και να μοιρολογείτε για τα λάθη σας δεν θα σας πάρει πουθενά.
Να σας γίνει μάθημα και να προσπαθήσετε να βρείτε νέες ευκαιρίες μέσα από τα προβλήματα και τα λάθη, και πως θα βελτιωθείτε στο μέλλον.

Αφήστε πίσω τον θυμό και τα μούτρα.

Το να κρατάτε μούτρα και θυμό μόνο εσάς τους ίδιους βλάπτει. Αφήστε αν θέλετε τον εαυτό σας να θυμώσει για λίγο και να εκτονωθεί και μετά αφήστε το πίσω σας. Φυσικά προσπαθήστε να επιλύσετε οποιοδήποτε θέμα αλλά το να παραπονιέστε σίγουρα δεν θα βοηθήσει την κατάσταση.
Επιπλέον το να το τραβήξετε θα προκαλέσει επιπλέον στρες και άσχημα συναισθήματα που δεν ωφελούν την υγεία σας. Κανείς δεν είναι τέλειος και όλοι τα κάνουν μαντάρα καμιά φορά.
Δεχτείτε τα λάθη των άλλων αλλά και του εαυτού σας και αφήστε να επανέλθετε και να συγκεντρωθείτε σε νέους στόχους και προκλήσεις.
Συγχωρέσε και μετά άφησε τα πίσω σου.

Πρόθυμος στην αλλαγή.

Ο εγωισμός δεν θα σας πάρει πουθενά. Αντιληφθείτε ότι η διαδικασία για αυτόβελτίωση απαιτεί θυσίες και αλλαγές. Πάντα προσπαθείτε να βελτιώνεστε σαν άτομο μαθαίνοντας νέες δεξιότητες, ξεκινώντας νέες δραστηριότητες και να εξετάζετε συνεχώς τον εαυτό σας και την συμπεριφορά του σε καταστάσεις. 
Και μην ξεχνάτε κάτι εξίσου σημαντικό: Να επιβραβεύετε  τον εαυτό σας καθ’ όλη την διάρκεια του ταξιδιού της αυτοβελτίωσης.

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσης.


Συχνές Ερωτήσεις για την Κυπριακή Εταιρία.
Όλες οι απαντήσεις εδώ.

Visit KTC Business Consultants main website

Enter

SERVICES ENQUIRY

The team of ΚΤC Business Consultants Ltd guides entrepreneurs with a free of charge advice.

Complete the request form and we will come back to you as soon as possible, otherwise contact us at +357 22 777020


By submitting this form you agree with our Privacy Policy
Contact
SERVICES ENQUIRY
By submitting this
form you agree with our
Privacy Policy

Contact us via phone
+30 21 0873 7777 for Greece
+357 22 777020 for Cyprus
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Learn More. That's Fine